دستگاه بادکن پت، خرید و قیمت دستگاه بادکن PET
نوشته شده توسط : mahsa

دستگاه بادکن پت یکی از اولین تولید کنندگان انواع دستگاه بادکن پت در کشور می باشد. ما این امکان را برای خریداران این دسته از دستگاه های بسته بندی فراهم کرده ایم که بتوانند محصولات تولید داخل را با استانداردهای جهانی خریداری کنند. تمامی مراحل طراحی، ساخت، پشتیبانی، نصب و آموزش توسط کارشناسان کاملا حرفه ای انجام می شود. در اینجا به معرفی انواع باد کن، شرایط خرید و قیمت بادکن و انواع آن می پردازیم.

 

دستگاه بادکن چیست؟

دستگاه Blown Pet در واقع چندین عملیات برای تهیه ظروف پلاستیکی، بطری های آب، ظروف پلاستیکی غذا و ظروف دارو را به صورت پشت سر هم انجام می دهد. این دستگاه دارای قالبی است که در آن ظروف پت با حرارت دادن بدنه پریفرم خام گرم شده و سپس با دمیدن آن در قالب (قالب بدنه پت) که روی دستگاه بسته می شود، تغییر شکل می دهند. این ساده ترین توضیح در مورد نحوه عملکرد دمنده بطری است.

 

در ماشین های قالب گیری دمشی PET، ابتدا پریفرم ها با دیدن گرما با دمیدن آماده تغییر شکل می شوند. این موضوع توسط بخاری، کوره یا لامپ های مادون قرمز پوشانده می شود که با مکانیسم های مختلفی قابل انجام است. اگر عملیات گرمایش مواد اولیه صورت نگیرد، ادامه عملیات عملا بی اثر است. در واقع برای این کار از یک روش سیستماتیک استفاده می شود.

 

توالی کار در Pet Balloon بسیار مهم است. این دستگاه را می توان به دو مدل باد کن اتوماتیک و بادکن خانگی دستی تقسیم کرد. اما انجام توالی در هر مرحله که شامل قرار دادن پریفرم PET در دستگاه، حرارت دادن، انتقال به داخل قالب، دمیدن هوا، خنک سازی و خروج از قالب هوا می باشد، باید با دقت انجام شود.

 

بادکن پت خرید

تولید کنندگان انواع محصولات غذایی، آشامیدنی، دارویی و بهداشتی از مشتریان بادکن پت هستند. اگر این مراکز تولید بالایی داشته باشند، خرید ظروف پلاستیکی آماده برای آنها مقرون به صرفه نخواهد بود. بنابراین، گزینه دوم این است که یک بادکن پت خانگی تهیه کنید. با توجه به اینکه این دستگاه در داخل کشور توسط شرکت پارت پت تولید می شود، در دراز مدت هزینه های تولید کاهش یافته، سرعت تولید افزایش یافته و سرمایه گذاری برمی گردد.

 

بادگیر باید با توجه به نوع، مواد و میزان تولید در روز تهیه شود. به همین دلیل قیمت تورم ممکن است با توجه به این عوامل افزایش یا کاهش یابد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما در برزین بهره مند شوید. همچنین قبل از خرید می توانید به خط تولید و کارخانه برزین مراجعه کرده و از آموزش رایگان این دستگاه ها بهره مند شوید.

 

قیمت دستگاه بادکن پت برای تولید بطری های پلاستیکی

قیمت دستگاه بادکن پت بسته به نوع دستگاه و ظرفیت آن متفاوت است. ابتدا باید نوع و مدل بادکن بطری مورد نیاز هر مشتری مشخص شود سپس با توجه به نوع دستگاه قیمت تعیین شود. قبل از خرید بادکن پت، نوع ظرف یا بطری مورد نیاز، حجم آن و اندازه دهانه بطری باید مشخص شود.

 

به عنوان مثال اگر بطری پت مورد نظر شما بین 100 سی سی تا 2.5 لیتر است، دستگاه قالب گیری بادی PET MP880 با قالب دو طرفه مناسب است. این دستگاه ظرفیت تولید 800 بطری را دارد. اما اگر ظروف مورد نیاز 3 تا 6 لیتر باشد می توان از دمنده مخزن MP880 با ظرفیت 400 استفاده کرد. در تعیین قیمت بادکن پلاستیکی، هر چه اندازه بطری بزرگتر باشد، بادکننده بزرگتر و در نتیجه قیمت آن گرانتر می شود.

 

انواع دستگاه بادکن پت

دمنده های پت در دو دسته کلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند. قیمت بادکن نیمه اتوماتیک ارزانتر است اما نیاز به اپراتور دارد. در ادامه به معرفی کامل هر یک از این دستگاه ها می پردازیم.

 

بادکن نیمه اتوماتیک

بادکن اتوماتیک

 

با برزین خاص باشید

 




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: